Ik heb een klacht over Impact Hypotheken

Impact Hypotheken doet haar uiterste best om alle hypotheekaanvragen en leningen op de (juridisch) juiste manier te behandelen, maar het kan gebeuren dat wij hierover van mening verschillen met klanten en/of adviseurs. In dat geval kunt u een klacht indienen. Hieronder leest u hoe wij klachten behandelen.

Hebt u een klacht?

Vul dan onderstaand klachtenformulier in. U ontvangt binnen twee weken van ons een bevestiging dat de klacht is ontvangen. Meer informatie staat beschreven in de Klachtenprocedure van Impact Hypotheken.

Als wij de klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, kunt u ook contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Op de website http://www.kifid.nl/ kunt u uw klacht indienen. Ook kunt u uw klacht via de post opsturen naar:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
t.a.v. De Geschillencommissie
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Klachtenformulier

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Wanneer u uzelf door een ander wilt laten vertegenwoordigen, zoals uw financieel adviseur, vult u hier diens naam in.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.