Mijn klant heeft wél een hypotheekvoorstel, maar geen uitnodigingsmail van Impact Hypotheken ontvangen. Hoe kan hij toch Brondata aanleveren?

In zowel de uitnodigingsmail als het hypotheekvoorstel (dat u terugvindt in HDN) staan een QR-code en een link, waarmee uw klant de Impact Hypotheken-applicatie kan bereiken. De link gebruikt uw als hij of zij het verzameltraject wil doorlopen op uw laptop of desktop. De QR-code wordt gebruikt als hij of zij het proces wil doorlopen met een mobiele telefoon of tablet.

Het is raadzaam om na te gaan waarom uw klant onze uitnodigingsmail niet heeft ontvangen. Wellicht is het e-mailadres niet goed bij ons binnengekomen; wij sturen alle uitnodigingen naar het e-mailadres dat in het hypotheekvoorstel staat vermeld. In geval van twee leningnemers kan het dus gaan om twee e-mailadressen en twee mobiele telefoonnummers.

Het is belangrijk dat we al in het acceptatieproces de juiste contactgegevens van uw klant ontvangen; als hun e-mailadres en/of mobiele nummer niet kloppen, kunnen zij uiteindelijk het Hypotheekaanbod niet digitaal inzien en ondertekenen.

 

 

Terug naar overzicht